成日聽人講(可能係成日聽我講😅)左撇子在生活上有咁多野唔方便😫,咁其實又有無d野係好既方面呢?🤔答案當然唔只一個😏而今日想同大家分享既其中一樣就係👉拖手👫唔知大家平時拍拖既時候鍾意拖邊隻手🤲?我估大部分人都未必即時答到,(要回想下個情景先諗到🤔👫)但大部分人在可以選擇的情況下,都會寧願拖非主利手(即左撇子拖右手,右撇子拖左手)。原因很簡單,就係可以空出你既主利手來做別的事情!(例如㩒電話📲,拿手提袋👜)呢個時候,當左撇子🤚遇到右撇子✋️既伴侶,就perfect match💏!!!佢地可以同時空出各自己既主利手🤗 (咁如果兩個都係左撇子呢😨😨😨)不過,大家又有無留意通常家長會用邊隻手拖小朋友呢👩👧👨👧?我決定做一個認真但非正式既小調查🕵️♀️🕵️♂️,嘗試觀察👀100個街上個案🔎結果竟然係⋯⋯⋯兩者既差距幾乎係零😮:共有53位家長都會選擇用左手拖小朋友,而有47位家長會用右手拖小朋友。呢個調查似乎同我估計既似乎有少少出入😂不如來做個網上小統計:1.大家拍拖既時候會用邊隻手拖對方?2.如果你屋企有小朋友,你又會用邊隻手拖小朋友? 最後,寫呢篇文章時讓我諗起一首有温度既舊歌,曾經響葵方每一早都會聽到既歌-The Beatles-I want to hold your hand,一齊聽下😏!
Read More 【與左撇子拍拖更自在?!?】
Recent Comments