Posted on July 18, 2019October 4, 2019 唔知大家有無覺得左撇子既人,行路既時候會愈行愈左呢?我發現呢樣事情係因為我成日被朋友投訴😵當我同朋友一齊行走時,由其當我站右手邊既時候,我就會不其然咁迫向左邊行,直到朋友投訴:「😒可唔可以唔好再迫過嚟」😱😱😱果一刻我先察覺到原來我有咁既習慣。我問一d身邊同樣係左撓既朋友們,佢地都有試過類似既情況,唔知你地有無呢🤔 Read More 【左撇子行路愈行愈左?!?】 【左撇子行路愈行愈左?!?】
Posted on May 16, 2019September 29, 2019 有人話戴錶⌚️戴邊隻手都係種學問🤔最多人話應該戴在非慣用手上,咁就唔怕手錶⌚️被碰撞或阻礙工作!如果係,咁左撇子係咪應該戴錶在右手✋️比較適🈴️? 但作為左撇子🤚既我,又偏偏戴在左手🤚(所以每隻手錶⌚️都有嚴重花痕😫)唔知大家又戴邊隻手多? Read More 【左撇子的日常-左撇子戴錶⌚️要戴右手?】 【左撇子的日常-左撇子戴錶⌚️要戴右手?】
Posted on September 20, 2018September 20, 2019 記得仲係讀小學嘅時候,久唔久就要打疫苗針💉。當每一次排隊打針💉嘅時候,護士👩⚕️就會叫所有同學將左手衫袖捲起。而我呢,就會”懶與眾不同”咁將右手衫袖捲起。到行到護士前面嘅時候,又會好自豪咁講,係呀我左手寫字嘅😂。《呢一份‘自豪’,應該係我外婆👵從小就成日同我講:「千其唔好因為用咗手而自卑(其實點解佢會覺得我會因為咁自卑🤔),有好多名人都係用左手架,例如拿破崙…」》到而家每一次打針,不論係抽血,捐血,打破傷風針,乙型肝炎針,甲型肝炎針…我都係打右手,主要原因都係防止因為打針而引起既麻痹或疼痛而影響之後幾日工作(太有責任感😏) 唔知左撇子既你,打針💉既時候又會打邊隻手🤚or🖐?!? Read More 【左撇子打針要打右手?!?】 【左撇子打針要打右手?!?】
Posted on August 29, 2018September 20, 2019 小編都幾鍾意去食自助餐🍽,但每次去食自助餐既時候,我都會有一個疑問🤔️就係每次夾完野食🥙🥟🥩,我要唔要將個夾放反”啱”既方向 ↔️?因為我發現每次放下食物夾時都會同其他夾係反方 。唔知大家又會唔會跟番一樣方向放?🤔下次如果你們去食自助餐🍽,不妨留意下有無反方向放的食物夾,可能你會發現有位左撇子🤚就在你附近!!! Read More 【左撇子的日常-自助餐】 【左撇子的日常-自助餐】
Posted on May 9, 2018September 29, 2019 左撇子總會遇到的尷尬事-握手🤝時候,在潛意識既主導下,左手會不其然自行伸出來。這個場面在我人生都出現過好幾次,你地又有無試過? Read More 【左撇子日常:總會遇到的尷尬事】 【左撇子日常:總會遇到的尷尬事】
Recent Comments