唔知呢度有無左撇子係有玩音樂?我自少就好鍾意音樂,可惜就係咩樂器都學唔識😭記得細個學琴既時候,會成日比鋼琴老師話,左手太大力,要放輕d😵,跟住似乎仲未彈到考試級數,就無再學了。到大學既時候,我又曾自學結他, 但一直都疑惑究竟係左手定右手按弦🤔,總之就係覺得怪怪的,最後都放棄了😅。直到呢幾年在研究左撇子既事情,先發現其實有好多樂器本身都唔係好適合我哋用🤦♀️🤦♂️ (從來都唔為意亦無人話過我知😵) 不過其實又賴咩😂相信我學唔識樂器既主要原因都係唔夠耐性同恆心🧐或者我地會比一般右手人學弦樂或敲擊樂要格外用功去練習,但其實持之以恆,一樣會成功💪🏻。就好似音樂家貝多芬🎹同結他手Jimmy Hendrix🎸都係有名既左撇子,佢地一樣成為出息同有成就既音樂人🎼。所以最近有個想法,我決定再一次重新學彈琴🎹,今次會成功嗎🤨你地又有無關於學樂器時遇到既困難?不如分享下!
Read More 【左撇子學琴有難度?!?】
Recent Comments