【左撇子的日常-地下鐵】 Posted on August 9, 2018 by admin Leave a Comment on 【左撇子的日常-地下鐵】 港鐵既入閘機都係設在右手邊, 慣用左手既我試過拍左左手邊既入閘機,最後當然入唔到閘,然後仲好樣衰咁走番去隔離。之後每次入閘時都會刻意響心入面提自己係’右邊’👉’右邊’👉’右邊’。雖然宜家已經好少拍錯機,但還是改不了繼續用左手拍卡,交叉手拍卡就如此練成!你地又有無呢種體驗?!? Share