【左撇子的悲哀:最討厭的課堂?!?】 Posted on August 22, 2019 by admin Leave a Comment on 【左撇子的悲哀:最討厭的課堂?!?】 如果你認為左撇子平時寫字✍🏻難度已經夠高,我只可以話你知,寫毛筆字才是我們的終極挑戰😱有邊個小朋友用左手🤚寫書法而能夠保持簿面📔乾淨?我記得當年我的書法簿📔的潔淨程度是非常惡劣😅,寫的毛筆字更是不堪入目,(最記得每寫完一筆後,都要回前修筆,而我修筆的地方都會形成一粒大黑點⚫️)而我記得當年我最好的成績就只有丙+😅😅😅唔知大家有無關於寫毛筆字既一些有趣經歷可以分享下呢? Share